sobota 22. června 2013

Den u bazénu :)

Ahoj! Posledních několik dnů je strašný horko až k padnutí! Je to hrůza! :) Proto jsem ve čtvrtek vyrazila ke strejdovi do bazénu :D V celým článku jsou nějaký fotečky :) Snad se vám budou líbit ;) No co dál.. nahrála jsem pro vás video, kde jsem ukazovala takový prostě letní oblečení a snažila se určit jeho cenu a obchod, kde jsem ho koupila, občas marně :D Video vám dám až do dalšího článku, protože mi sem nějak nejde dát, což je škoda no, takže ho tu uvidíte asi zítra :) točila jsem ho dneska takže budu mluvit trochu zpětně, tak si toho nevšímejte :DD  No... nebudu zbytečně otálet, tady je video a v celým článku fotky ;)
 
Nela alias Nelina alias Nell :** <3


Sice trochu rozmázlá, ale Nell tu vypadá fakticky vtipně xDD

Žeru ty její xichty, když je unavená :DDD

A tady malá Kess alias Kessina :D Je to ještě štěně, ikdyž podle fotky to nejde vidět :D

Toť vše :D Užívejte si letní dny nakupováním, koupáním a chozením na můj blog! Papa ;)

3 komentáře:

  1. Horko.:** Ale celkem se ochlazuje :00 ty fenky jsou boží a nekecej s navstevnosti :-* :))

    OdpovědětVymazat
  2. máš úžo.......pejsky, skoda ze se nemennuje Niallka :DDDD

    OdpovědětVymazat