neděle 9. června 2013

Finally Spring! :)

Ahoj! :) Konečně jaro, co myslíte? :) Teplota stoupá, voda se zahřívá a konečně to tu vypadá jako na jaře! Na tuto "chvíli" jsem se hodně těšila :3 Dneska a včera jsem strávila v Brně u babičky (kvůli ohňostrojům - o kterých se více rozpovídám v dalším článku) a hodně času na zahradě. Venku bylo opravdu krásně :3 A vedro :) Taky mám pro vás "pár" foteček, snad se vám budou líbit :D









Aida :3333


Nechtěla se na mě dívat :D


A já :D :)





No, snad se vám fotky líbily :) Ještě přidám článek o ohňostroji a pak nejspíš nějakou recenzi, doufám že to stihnu všechno dneska :) A co vy? Jak jste si užívali jarní dny? :3

2 komentáře:

  1. Venku s pejskem na hlídání :) Venku bylo opravdu hezky :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ajdááá!! :DD už se těším až ju uvidím, fotky senzá! :))

    OdpovědětVymazat