středa 12. června 2013

My boring life :)

Ahoj! Omlouvám se, že jsem nic nepřidávala, ale jak už nadpis říká, měla jsem poměrně nudné dny :) Jenom samé učení, učení a učení.. ale to se dalo čekat, protože tento týden se uzavírají známy.. teď už jenom musím obkecat učitele a učitelky, aby mi všichni dali jedničky :D Což půjde asi dost těžko :D Neznáte něco, jak je přesvědčit, že jsem naprostý andílek, který si zaslouží jedničky? :D S chováním ve všech hodinách, ale problémy nemám.. spíš ty velký testy no :D A zkoušení.. když už jsme u toho, nesnáším zkoušení :D Ale kdo jo, že? :P No.. každopádně, aby tento článek nebyl stejně nudný, jako mých několik dní, přidávám vám sem pár starších fotek koní :) S mamkou jsem byla na "pochodu" aneb dlouhé vycházce a cestou jsme potkaly stáj, o které jsem ani nevěděla, že tam je, takže jsem si koně nafotila :) Mimochodem jednomu z hříbat (tomu víc bílému) se strašně líbil můj foťák takže do něj furt žduchal :D Pokusím se sem dát jenom ty kvalitní fotky :) No.. konec zbytečných keců, fotky najdete v celém článku ;)
 





Snad se fotky líbí :) Mimochodem to téměř bílé hříbě mělo takové krásné modré oči, jako nebe :33 To se mi strašně líbilo, naopak mamce zase vůbec :D Heh.. ironie :D 

4 komentáře:

  1. OH♥♥♥ krutééé foto :** miluju tvoje fotečky! :))

    OdpovědětVymazat
  2. Úžasné fotky! Škoda že tu moc nejsi :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju ;) Já tu jsem vlastně každý den, ale dělám samé nudné věci o kterých psát nejde :D Ale dneska bude pravděpodobně článek ;)

      Vymazat