neděle 16. června 2013

Yesterday? Crazy day! :D

Ahoj! :D Tento pátek jsem jela k Niki (BFF) a spala sem u ní do soboty :D "Oslavovali" jsme moje narozky (9.5.) :D Fakticky moc jsme si to užili, v sobotu jsme totiž jeli na brněnskou přehradu na kolotoče (původně jsme chtěli nakupovat, ale všechny obchody byly zavřený :D) a cestou jsme narazily na nějakej opožděnej dětskej den :D Řekly jsme si že se na té akci ještě zdržíme a vyfotíme se u takových nafukovacích panáků či co to bylo :D Pak jsme honem spěchaly na šalinu, protože mi měla brzo vypršet jízdenka a na přehradu jsme dorazily jen tak tak :D Jako první kolotoč jsme šly na takovej řetízkáč kterej s vámi vyjede strašně vysoko :D Na mě byl moc pomalej :D Pak jsme šly na "kyvadlo" (jak tomu já říkám :D) - ve skutečnosti se jmenuje X Factor (xDD) - Niki se zpočátku nechtělo, ale když usoudila že byl řetízkáč moc pomalej, řekla že tam půjde se mnou. Já tuhle atrakci prostě žeru :D Niki celou dobu ječela a obě nás furt lechtalo v břichu :D Když jsme vystoupily, Niki toho už měla dost, ale já tam šla ještě jednou :DD A pak jsme šly ještě do strašidelnýho hradu, myslely jsme že to bude stát za nic a že to bude nuda, ale nebyla! :D Nejdřív jsme tam vjely takovým vozítkem a já zavřela oči a říkala že se nebudu dívat a Niki pak řekla že tam bude rakev ze které vyleze upír tak jsem měla zavřený oči a Niki začala ječet a na mě zezadu chytla nějaká ruka a já taky ječela :DDD A to nebylo naposledy, zezadu nás tam furt nějaký ruce ošahávaly na krku a na ramenech a Niki pak řekla "Mě tady furt někdo lechtá" a ta "příšera" za náma (což byla normální holka s namalovaným obličejem) se tam zasmála :D A pak tam byly takový dveře, my tam vjely a před nás skočila ta namalovaná holka a já začala úplně ječet :DDD Byl to prostě bomba den :D Pak jsme toho už měly obě dost a jely zase zpátky k Niki :D Na to nikdy nezapomenu :D


U těch "nafukovacích panáků" :D



Můj stín :D


Niki :33 :D :))


Já :DDDDDDD


Pokus vyfotit  nás obě :D (přes foťák zavěšený na stromě)

A nakonec jahodový kokteil, který nám připravila Nikčina mamka :D


2 komentáře:

  1. Ahoj '))
    Beru tě do AFFS ! ;))
    Můžeš si mě zapsat, taky si tě teď zapíšu ;))
    Jo a.. Ikonky jsem zrušila (měla bych to tam už konečně opravit -.-), takže tam budeš mít normálně "Smile" ;)) '))

    OdpovědětVymazat