pátek 12. července 2013

Naturaly ;3

Ahoj! Dneska super den! Už několik dnů u mě spí Niki a dneska jsme šly i s mou mamkou do parku na extra super lolovitou procházku! :D A nejhorší bylo, že celou dobu nás tam očumovali nějací kluci a já měla furt pocit, že jsou od nás ze školy :D Dost jsme si to tam užily, objevily jsme včelí úl, pastvinu plnou oveček a jezírko :3 Krásnej den dneska!! :) Pak jsme se vrátily dom, chvíli pařily na complu a pak šly ještě na hřiště a vyhýbaly se skupince polo opitejch kluků a holek co na nás řvaly ať se k nim přidáme :DDDD No nic, radši vám ukážu pár fotek :D

My dvě ;333 :)))


Já pomalu usínám :DD





Obejmeme ten strom!! :33


Můj pokus o "skákačku" :D

A Nikčin pokus o "skákačku" :D


A nakonec my v hejnu levandulí :*

Snad se vám fotky líbily a snad si užíváte prázky :)) Mějte se!
 

5 komentářů:

  1. Tak to je lolovitéé.. :33 Ta "pastvina" byla nádherná!! :33 ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný fotky :) Nevim proč, ale strašně se mi líbí ta, jak objímáte strom :D :33

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotečky :) Ta na tom mostě a ta na lavičce se mi líbí nejvíc :)

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherné fotky! Moc vám to sluší :)

    OdpovědětVymazat