pátek 7. června 2013

Kdože vlastně jsem?

Ahoj! :) Ráda bych vás přivítala na blogu! :) Snad se vám tu bude líbit :) Takže abych zbytečně nežvanila, v rychlosti se vám představím :D Takže jsem vaše adminka Smile, ve skutečnosti jsem však Lucie (nesnáším když mi někdo říká takto :D Klidně Lucko, Luci nebo Lusíku, ale Lucie je strašný :D Připadá mi jako pro nějakou úchylku :D). Je mi 14, díky bohu za to :D Takže.. tento blog bude o.. no o všem :D Celkově třeba o módě, o životě, apod. Snad se vám budou moje články líbit :)
→Mám ráda← čtení (♥ jsem tak trochu knihomolka :D), chození do přírody ♥♥♥ cestování, tancování, blbnutí s kámoškama, blogování a celkově paření na kompu :D
→Nemám ráda← školu (a především fyziku, chemii a dějepis), podvody, nevěru.. :D
Snad vše :D

A prosím za každou návštěvu zanechte komentář :3 :)
 
 
Toto jsem já :) Snad vám nepraskne obrazovka :)

http://ask.fm/BeHappyAndSmileBitch << zeptej se mě na blogovém asku :)*

5 komentářů:

  1. Bejbíku :-** zanechávám komentář! :DD blogůůj! ♥♥ jinak ještě sem ti trochu spravila to záhlavíí ♥♥♥ :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jop děkuju :) Jinak dávám si tě do AFFS tak si mě přidej taky ;)

      Vymazat
    2. Jo jenom si ke mě napííš přihlášku! :DD

      Vymazat
  2. Super blog :) Jen bloguj dál :) Jinak založila jsem si po zrušení našeho společného taky svůj(psala jsem ti to i na Fb):)

    OdpovědětVymazat